Geslaagde Facebook-actie Cum Laude Awards

Na de uitreiking van de Cum Laude Awards 2020 heeft het promotieteam van de BBZ de medaillewinnaars een Facebook-actie aangeboden.

Door VRHL werd een advertentie gemaakt per bedrijf. Deze advertentie werd geplaatst op het Facebook-account van Boerderijzuivel, de winkel van de kaasboer werd hierin getagd. De advertentie werd geplaatst in de omgeving van de betreffende kaaswinkel. De advertentie was daardoor zichtbaar in het dorp of wijk rondom de locatie van de winkel. Daarnaast kon de boerderijwinkel de advertentie op de eigen tijdlijn plaatsen. Deze actie liep van 3 – 11 april.

We kunnen terugkijken op een geslaagde actie. Per bedrijf waren er circa 20.000 weergaven op social media. De deelnemers ontvangen de individuele resultaten binnenkort per mail.

Landelijke en lokale campagne

Op 23 maart is er ook een landelijke en lokale campagne van de Cum Laude geweest. Wellicht heeft u die voorbij zien komen op social media. Er is divers beeldmateriaal ingezet om de Boerenkaas, Kaas van de Boerderij en kaas van de zuivelbereider te promoten na afloop van de uitreiking van Cum Laude Awards. Ook hierop kunnen we positief terugkijken. Met veel nieuwe bezoekers (circa 22.000) en bijna 1.2 miljoen weergaven is ons product bij de consument onder de aandacht gekomen.

Reacties zijn gesloten.