BBZ selecteert nieuw communicatiebureau

De promotiecommissie van de Bond van Boerderij-Zuivelbereiders heeft een nieuw communicatiebureau geselecteerd: Heldergroen.

Vier communicatiebureaus maakten elk een offerte die door het BBZ-bestuur werden beoordeeld. Daarnaast hielden de bureaus een presentatie. De promotie­commissie heeft de presentaties bij de offertes­ bekeken en gekozen voor Heldergroen in Haarlem.

In goed gezelschap

Heldergroen is een communicatiebureau met een heldere werkwijze. Op hun website staat: ‘Maar wat is dat dan, heldere communicatie? Heldere communicatie is eigenlijk heel simpel, het is communicatie die je zelf ook gelooft en start met twee eenvoudige vragen: Deel je wat je beweegt? Doe je wat je zegt?’
De BBZ bevindt zich in goed gezelschap: ook Triodos Bank, het Nibud en de waterfles Dopper hebben hun slogans en communicatie door Heldergroen laten verzorgen. Met Heldergroen kan de bond de knoop in de logo’s ontwarren en met heldere eerlijke concep­ten de markt bestormen, samen met partners.

Reacties zijn gesloten.