40 deelnemers boerderijwinkelactie Pimp My Farmshop

Ruim veertig agrarische bedrijven, waaronder zuivelboerderijen, hebben zich aangemeld voor de actie Pimp My Farmshop om kans te maken op een complete restyling van hun boerderijwinkel.

Food Inspiration wil met de actie Pimp My Farmshop een traditionele boer­derijwinkel omtoveren tot een trendy farmshop als voorbeeld voor alle boerderijwinkels van ons land. In de periode van 1 tot en met 20 augustus bepalen foodprofessionals en consumenten welke vijf boerenbedrijven in de finale komen en daarmee kans maken op het winnen van Pimp My Farmshop. Iedereen kan meestemmen via www.overdevloerbijdeboer.com/pimpmyfarmshop.
Met de actie wil Food Inspiration, samen met zo’n vijftien partners, boeren helpen om beter vindbaar te worden voor de consument en daarmee de positie van de agrariërs op de markt versterken.

Tien plannen

De vijf bedrijven die op 20 augustus de meeste stemmen hebben ontvangen plaatsen zich voor de finale. De jury bepaalt de overige vijf finalisten. Alle finalisten worden uitgenodigd voor een trainingsdag. Tijdens deze dag worden de boeren gecoacht in het opstellen van een plan voor de restyling van hun boerderijwinkel. Tijdens de finaledag op 10 oktober presenteren de tien finalisten hun plan. Uit deze tien plannen selecteert de jury de winnaar van Pimp My Farmshop: de boerderijwinkel die wordt omgetoverd tot een moderne farmshop.

Reacties zijn gesloten.